Tennisbusinessclub Haaglanden geeft les op tennispark de WW.

Deze tennisschool wordt geleid door Fabienne Baart, Sander Janson en Esther Timmermans. Zij geven les aan jeugd, recreatieve spelers en ambitieuze spelers. Iedereen die hier les neemt moet ook lid worden van tennisvereniging WW.

Voor de prijzen en lestijden verwijzen we je graag door naar www.tennisbusinessclub.nL

20 februari 2024

8 februari 2024

Nieuws van de Tennisschool WW

Voorjaar 2024
Tennisschool WW start het voorjaar vanaf maandag 1 april 2024. De volgende memberships zijn dan met de Tennisschool WW aan te gaan:

Volwassenen WW

12 weken clublessen à € 15,- p.p. op basis van groepslessen van 4 personen is € 180,-

Strippenkaart van 4 lessen à € 60,- is € 240,-
Strippenkaart van 8 lessen à € 60,- is € 480,-
Strippenkaart van 12 lessen à € 60,- is € 720,-

Tenniskids WW

12 weken clublessen à € 12,50 p.p. op basis van groepslessen van 4 tot 12 personen is € 150,-

Naschoolse activiteit

6 weken à € 10,- p.p. per keer naschoolse
activiteit is € 60,-. De naschoolse activiteit is op
de maandag, dinsdag of donderdag van 15.00
tot 17.00 uur voor de scholen Pascalis, OBS Benoordenhout Montessori, HSV en Wolters.

Bekijk op de website www.tennisbusinessclub.nl de mogelijkheden bekijken en je aanmelden.

Ladies Tennis

Het nieuwe seizoen staat voor de deur en Fabienne en Esther willen graag op dinsdag 2 april starten met ladies tennis (ladies only). Van 11.00 tot 12.00 uur een uur tennisles en om 12.00 uur een lunch in Brasserie WW. Voor € 20,- tennis en lunch je mee, maar de lunch is NIET verplicht. Laat van te voren weten of je meedoet met of zonder lunch, zodat Nick van Brasserie WW er rekening mee kan houden. Geef je snel op via [email protected]

Tennis kijken op Roland Garros

Fabienne en Esther hebben tickets voor Roland Garros aangevraagd. Dat is het allerbelangrijkste, nu de Thalys regelen en een hotel. Er gaan al 36 mensen mee, maar door het enorme succes, kunnen zij samen met tennisreis.nl nog eens 30 tickets aanvragen. Dus er is nog ruimte voor 26 mensen om mee te gaan. We vertrekken maandag 26 mei in de ochtend met de Thalys naar Parijs, droppen onze bagage in het hotel en gaan gelijk door naar Roland Garros. Tennis kijken bij de huidige toppers. Dan een waarschijnlijk korte nacht in het hotel, maar wel een heerlijk ontbijt om dinsdag weer naar Roland Garros te gaan en dan 's avonds pakken we weer de Thalys naar huis. Heb jij ook zin om mee te gaan? Het kan nu nog, maar wees er snel bij. Zie de info op www.tennisbusinessclub.nl

1 oktober 2023

Een frisse start voor Tennisclub WW
Per 1 oktober zal Tennisschool WW worden georganiseerd door inmiddels bekende gezichten op ons park, namelijk Fabienne Baart & Esther Timmermans.

Tenniskids WW
Samen met Sander Janson hebben Fabienne en Esther zich sinds april dit jaar beziggehouden met Tenniskids WW. “We zijn met 0 kinderen begonnen en nu geven we al 122 kids spelenderwijs les”, zegt Fabienne. We hebben voornamelijk de gymles overgenomen op Paschalisschool en OBS benoordenhout voor het invullen van de naschoolse activiteit op dinsdag en vrijdag. Dinsdag zijn er 36 kids van OBS Benoordenhout en vrijdag zijn er 32 kids van Montessori Waalsdorp en Schoolvereniging Wolters. Daarnaast geven wij op woensdagmiddag en zondagochtend jeugd clublessen.

Tennisschool WW
Per 1 oktober zullen we met ons team ook de volwassenen gaan lesgeven. Kevin Boelhouwer, had een internationale tenniscarrière en geeft al 10 jaar les op hoog niveau, aan zowel volwassenen als jeugdselectie. Sander Janson en Sirius Paalvast zullen de volwassen, recreatieve spelers les gaan geven. Fabienne Baart en Esther Timmermans houden zich voornamelijk bezig met de Tenniskids WW. “Wij zijn heel blij met deze samenstelling van het team van Tennisschool WW”, zegt voorzitter Erik Nuijten.

Tennisevents
Naast de bestaande ladder en tossavond zullen er veel events worden georganiseerd door de tennisschool WW. Te denken valt aan inloopavonden per doelgroep, dubbels & bubbels, ladies-afternoon, tennisclinics voor bedrijven en scholen, bedrijventoernooi, maar ook tennisreizen naar Spanje en Portugal. Voor elk wat wils! Hou de website www.tennisbusinessclub.nl in de gaten.

Tennisclub WW
Om lessen te krijgen van ons team binnen Tennisschool WW op Tennisclub WW, moet je lid zijn van de tennisvereniging. Als je dit najaar lid wordt krijg je 50% korting, dus dat is zeker de moeite waard. “Wij kijken er heel erg naar uit dat onze club weer gaat bruisen zoals vroeger en daar heb ik alle vertrouwen in”, zegt secretaris Robert van der Meer.

Nieuw bestuur
Sinds dit jaar is er ook een nieuw bestuur met voorzitter Erik Nuijten, secretaris Robert van der Meer en penningmeester Menno van Boven. Zij willen naast een vast team heel graag vrijwilligers om hen heen, waardoor we onze Tennisclub WW weer samen kunnen gaan dragen. Dus meld je aan via onze website.

Tennisschool WW
Samen sterk in sport en werk

Vragen?

Park WW