Berichten bestuur

Nieuwsbrief #2 (samenvatting van de bestuursmail van 15 okt 23)

Goed herfstweer

Bij goed weer mag er in oktober en november nog buiten gespeeld worden.

Inloopdagen tennisschool WW

De eerste inloop was een succes. Kom vooral naar de tweede op 22 okt van 14-16 uur en maak kennis met de trainers.

Peakz Padel

De padelhal is inmiidels in bedrijf. Zie elders op deze site de link om voor 50% korting in aanmerking te komen in oktober.

Najaarscompetitie

Op een enkele inhaaldag na, is de najaarscompetitie afgerond. Het mixteam op de zaterdag mag volgend jaar promoveren. De andere teams hebben ervaring opgedaan of spannende wedstrijden gespeeld.

Nieuwe penningmeester WW

Op de laatste ALV is Menno van Boven geinstalleerd als penningmeester. Bestuur TC WW - T.C. WW (tennisclubww.nl

Tot slot

We hebben op dit moment 275 leden waarvan 25 jeugd. De jonge kids van basisscholen in de buurt zijn regelmatig op de banen van WW te vinden voor de speciale gymles olv de Tennisschool WW. Wie weet kan er volgen seizoen een jeugdteam voor de competitie geformeerd worden. Wie zich hiervoor wil inzetten: neem contact op met het bestuur via [email protected]

-----

Een mooie eerste Algemene Ledenvergadering

Op 27 sept. jl. was de eerste ALV van het nieuwe bestuur. Veel nieuwe gezichten zaten in de zaal: als eersten stelden Fabienne Baarts en Ester Timmermans van de nieuwe tennisschool WW zich voor. Ze hebben een mooi palet van lessen in de aanbieding. In de tweede helft van oktober geven ze twee gratis clinics voor leden van de WW om kennis te maken met de school. Het gaat goed met de jeugdlessen, en het bestuur verwacht door deze samenwerking veel nieuwe leden te trekken. Iedereen die les krijgt moet namelijk lid worden van onze club.

Daarna was het de beurt aan Sebastiaan Weenink van Peakzpadel om zich voor te stellen. Deze voormalig Nederlands Kampioen Squash is nu een padel-expert. Leden van de WW kunnen in de maand oktober 50% korting krijgen. Als je padel wil uitproberen; er zijn rackets en ballen te huur. Het bestuur is blij met de samenwerking met zowel de tennisschool als de padel. Wel zal het bestuur de vinger aan de pols houden of alles goed loopt.

Het bestuur meldt dat we nu op 270 leden zitten, inclusief 50 jeugd. Als we boven de 400 leden uitkomen dan heeft de club recht op 7 banen.

Op deze ALV vindt een bestuurswissel plaats. Penningmeester Okke Zijsling maakt plaats voor Menno van Boven. Zie Bestuur TC WW - T.C. WW (tennisclubww.nl). Menno heeft al ruim 25 jaar financiële ervaring, en spreekt uit  de financiën goed te bewaken voor de club. Okke meldt dat het open toernooi in financiële zin geslaagd was.

Robert is onze VCL, en meldt dat er inmiddels vijf teams meedoen aan de KNLTB-competitie. Verder doet hij een oproep voor vrijwilligers. Inmiddels is Vanessa gestart met het vernieuwen en beheren van de clubsite. Ook is het instagram account nieuw leven ingeblazen. Zij vindt een goede site belangrijk als visitekaartje van de club, en ook kunnen de leden zo goed geïnformeerd worden.

Tot slot vertelt het bestuur nog over hun toekomstige ideeën en na wat vragen van de leden sluit de voorzitter de ALV.

Nieuwsbrief #1 (samenvatting van de bestuursmail van 3 sept 2023)

Contributie

Bijna 90 personen heeft de contributie over seizoen 2023 nog niet voldaan. Hierbij de oproep om het openstaande bedrag te voldoen.

Nieuwe tennisschool WW

Vanaf 1 oktober 2023 gaat de tennisschool van Fabienne Baart, Esther Timmermans en Sander Janson les geven op de WW. Ze geven al les aan de jeugd. Het aantal jeugdleden groeit hierdoor. Via www.tennisbusinessclub.nl kunnen ook volwassenen zich nu opgeven voor tennislessen dit najaar.

Padelbanen in de hal

Er komen 3 padelbanen in de hal. Het bedrijf Peakz gaat deze banen beheren.

Oproep ALV/Nieuwe penningmeester

Okke Zijsling legt zijn penningmeesterschap neer en wordt verangen door Menno van Boven. De ALV wordt op 25 september gehouden vanaf 19:00 uur

Voor- en najaarscompetitie

Felicitaties aan de winnende voorjaarscompetitie teams: Mix 4e klasse op zaterdag en Heren 6e klasse op zondag zijn kampioen geworden. Verder is er bij de najaarscompetitie een nieuw damesteam gekomen.

Oproep voor vrijwilligers

Nu WW in de  lift zit hebben we ook meer vrijwilligers nodig. Meld je aan via [email protected]. Er worden vrijwilligers gevraagd voor de ledenadministratie, de toernooi organisatie, de laddercompetitie, de clubavond en voor het facebookaccount.

Vragen?

Telefoon